“The happiness of students and their educational success – Happy School”
Erasmus+
Erasmus+ KA101 - «Creativitic»
Την Πέμπτη 19 Μαΐου 2022, στα πλαίσια του προγράμματος Erasmus+ KA101 με τίτλο: «Creativitic»
Η συμμετοχή του σχολείου μας σε προγράμματα Erasmus, είναι πλέον παράδοση που ξεκινά αρκετά χρόνια πριν.
Το 2007 με τα προγράμματα ηλεκτρονικής αδελφοποίησης Ε-twinning. Το 2010 ? 2012 υλοποιήσαμε πρόγραμμα Comenius σε συνεργασία με 3 άλλες χώρες (Αγγλία, Πολωνία, Σουηδία), με θέμα «Το Ολυμπιακό πνεύμα από το παρελθόν, στο παρόν και προς το μέλλον», πραγματοποιώντας και μετακινήσεις μαθητών, ίσως για πρώτη φορά στα δεδομένα της πόλης μας για Δημοτικό Σχολείο.
Ο λαχανόκηπός μας
Στα πλαίσια του προγράμματος Erasmus+ 2014-16 VASE (Values And Student Entrepreneurs) δημιουργήσαμε έναν ζηλευτό λαχανόκηπο και καλλιεργήσαμε υψηλής διατροφικής αξίας λαχανικά. Στο τέλος απολαύσαμε στον χώρο εστίασης του ολοημέρου τους κόπους μας, αφού οι μαμάδες σε συνεργασία με τις κυρίες μας μαγείρεψαν διάφορα ορεκτικά και φαγητά με βάση τα προϊόντα του λαχανόκηπού μας. Δείτε τα γεγονότα με εικόνες ...
Στα πλαίσια του προγράμματος erasmus+ 2014-16 "Values and Student Entrepreneurs" οι μαθητές του σχολείου μας ίδρυσαν την εταιρία τους προκειμένου να διαθέσουν τα προϊόντα τους. Με τον τρόπο αυτόν μετατράπηκαν οι ίδιοι σε επιχειρηματίες. Το όνομα της εταιρίας είναι "Taste Trip" και βέβαια δεν θα μπορούσε να λείπει από την προσπάθεια αυτή και η ιστοσελίδα της εταιρίας.
Έτσι λοιπόν δημιουργήσαμε το site http://6thprimary-taste-trip.simplesite.com/ το οποίο μπορείτε να επισκεφθείτε και να δείτε πληροφορίες για τα προϊόντα και την εταιρία μας.
Year 2nd: Entrepreneurs.
See in the video below our actions during the 2nd year.
Year 1st: Values.
See in the video below out 1st year in details...
Το χρονικό ενός επιχειρησιακού εγχειρήματος στo πλαίσιo Ευρωπαικού προγράμματος
Erasmus+ (2014 – 2016)
Η πορεία του επιχειρηματικού σχεδίου των μαθητών του 6ου Δημοτικού Σχολείου Πύργου έφτασε με επιτυχία στο τέλος της, αφού το Eυρωπαικό επιδοτούμενο πρόγραμμα Erasmus+ με τίτλο « Αξίες και μαθητική επιχειρηματικότητα» (“Values and Student Entrepreneurs”) ολοκλήρωσε τη διετή πορεία του.
Ο Carl Rogers, ένας σπουδαίος Αμερικανός ψυχολόγος έχει πει ότι: «μπορώ να διδάξω σε ένα μικρό παιδί και τις δυσκολότερες έννοιες, αρκεί να χρησιμοποιήσω την κατάλληλη μέθοδο και να του παρέχω ένα περιβάλλον στο οποίο να μπορεί αυτός να μαθαίνει». Το να διδάξει κανείς την επιχειρηματικότητα στο Ελληνικό Δημοτικό Σχολείο φαντάζει
? Μάθαμε για το αμπέλι, τα προϊόντα και την ιστορία του
? Παρακολουθήσαμε τη διαδικασία φυτέματος ? φυτέψαμε το δικό μας αμπελώνα και τον
Για άλλη μια φορά, μια ξεχωριστή εμπειρία έζησαν μαθητές και εκπαιδευτικοί που ταξίδεψαν στα πλαίσια του προγράμματος Erasmus+ με προορισμό το σχολείο Szkola Podstawowa nr 6 im. Konstantego Ildefonsa Galezynskiego , στην πόλη Olsztyn της Πολωνίας.
See what happened during the week 41, in our school...
Η νέα χρονιά ξεκίνησε με μια καταπληκτική εμπειρία για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς του Σχολείου μας. Από τις 4 ως τις 9 του Οκτώβρη φιλοξενήσαμε 20 εκπαιδευτικούς και 17 μαθητές από τις επτά χώρες του εξωτερικού με τις οποίες συνεργαζόμαστε στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus+, Ισπανία, Πορτογαλία, Δανία, Αγγλία, Ρουμανία, Πολωνία και Ιταλία.
Η νέα χρονιά ξεκίνησε με μια καταπληκτική εμπειρία για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς του Σχολείου μας. Από τις 4 ως τις 9 του Οκτώβρη φιλοξενήσαμε 20 εκπαιδευτικούς και 17 μαθητές από τις επτά χώρες του εξωτερικού με τις οποίες συνεργαζόμαστε στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus+, Ισπανία, Πορτογαλία, Δανία, Αγγλία, Ρουμανία, Πολωνία και Ιταλία.
Η εκδήλωση που έγινε σήμερα (09-6-2015), ήταν αφιερωμένη στις αξίες που καλλιεργήθηκαν στο σχολείο μας τη φετινή χρονιά, στα πλαίσια του προγράμματος ERASMUS. Καθ' όλη τη διάρκεια της χρονιάς οι τάξεις του
Από τις 3 έως τις 8 Μαΐου, ομάδα μαθητών και εκπαιδευτικών επισκέφθηκαν το ιδιωτικό δημοτικό σχολείο στην πόλη Hong της Δανίας, στα πλαίσια του προγράμματος Erasmus+ που συμμετέχει το σχολείο μας.
Στα πλαίσια του προγράμματος Erasmus+ "αξίες και παιδική επιχειρηματικότητα" που συμμετέχει το σχολείο μας, ο εκπαιδευτικός Φώτης Αντωνόπουλος, μας παρουσίασε το αμπέλι στις διάφορες εποχές του χρόνου. Μας έδειξε στην πράξη πως κλαδεύουμε ένα αμπέλι για να του δώσουμε το κατάλληλο σχήμα και τα διάφορα στάδια που περνά μέχρι να μεγαλώσει. Μας είπε πολλά μυστικά για το πως γίνονται πιο γρήγορα τα σταφύλια με φυσικό τρόπο. Ακούσαμε και μάθαμε πολλές ιστορίες από την λαϊκή παράδοση και την μυθολογία για το αμπέλι και την καλλιέργειά του μέσα στους αιώνες.
Στην πόλη Brasov της Ρουμανίας και στο σχολείο "Scoala Generala Nr. 9 Nicolae Orghidan" πραγματοποιήθηκε, στις 24 -28 Νοεμβρίου 2014, με επιτυχία η πρώτη συνάντηση εκπαιδευτικών των οκτώ ευρωπαϊκών σχολείων που συμμετέχουν στο πρόγραμμα: "Values and students entrepreneurs" με συμμετοχή δύο εκπαιδευτικών του σχολείου μας.
Ένα αλλιώτικο χριστουγεννιάτικο δέντρο στόλισαν οι μαθητές της Τετάρτης τάξης του 6ου Δημοτικού σχολείου Πύργου μαζί με τις δασκάλες τους Αντωνοπούλου Κωνσταντίνα και Τσαρέ Φωτεινή.
Μια ξεχωριστή εμπειρία είχαν την ευκαιρία να ζήσουν οι μαθητές του 6ου Δημοτικού Σχολείου Πύργου. Την Πέμπτη 30/11/23 επισκέφτηκε το σχολείο μας η θεατρική ομάδα «Πάροδος» από την Αθήνα, η οποίαβρίσκεται στην περιοχή μας στα πλαίσια του «Olympia International filmfestival for children and Young People».
Η ομάδα αυτή αποτελείται από ταλαντούχους εμψυχωτές, μουσικούς, ηθοποιούς και εκπαιδευτικούς. Στόχος της είναι η ψυχαγωγία των παιδιών μέσα από το θεατρικό παιχνίδι, τον χορό, τη μουσική και την κίνηση. Συντονιστής και δάσκαλος θεατρικού παιχνιδιού ο παιδαγωγός, Ηλίας Πίτσικας. Εμψυχώτρια ήταν η φοιτήτρια φιλολογίας, Ειρήνη Ζέζα.
Το παιχνίδι με τα παιδιά ήταν κάτι το συναρπαστικό. Χαίρονταν με τα πιο απλά, όπως για παράδειγμα, με ένα υποτιθέμενο χριστουγεννιάτικο δέντρο από κουτιά με το σήμα του 26ου Φεστιβάλ κινηματογράφου Ολυμπίας για παιδιά και Νέους.
Απαντούσαν σε ένα ψεύτικο τηλέφωνο από χαρτί φτιάχνοντας τις δικές τους ιστορίες. Γελούσαν με τις θεατρικές εκφράσεις, χτυπούσαν παλαμάκια παρατηρούσαν τα πάντα και συμμετείχαν ενεργά.
Οι εκπαιδευτικοί έπαιζαν και αυτοί και ψυχαγωγούνταν. Εξάλλου, η γνώση δύναται να κατακτηθεί όχι μόνο μέσα από την μελέτη βιβλίων, αλλα και με βιωματικό τρόπο που μπορεί να παρέχει ένα μάθημα θεάτρου και αυτοσχεδιασμού!
Με μεγάλη χαρά υποδεχτήκαμε στο σχολείο και στην τάξη μας τη σκιτσογράφο κυρία Γεωργία Ζάχαρη. Η κυρία Γεωργία Ζάχαρη είναι σκιτσιγράφος και έχει επιμεληθεί την εικονογράφηση πολλών βιβλίων. Μέσα σε αυτά ξεχωρίζει η εικονογράφηση του κλασικού μυθιστορήματος της Άλκης Ζέη «Το καπλάνι της βιτρίνας». Οι μαθητές του πρώτου τμήματος της Ε΄τάξης έμαθαν για τη διαδικασία έκδοσης ενός βιβλίου και στη συνέχεια ζωγράφισαν το δικό τους κόμικ με ήρωα το αγαπημένο καπλάνι της Άλκης Ζέη. Κυρία Γεωργία Ζάχαρη ευχαριστούμε πολύ!
Επίσκεψη της Β΄τάξης στον Ολυμπιακό Βοτανικό Κήπο
Την Παρασκευή 1η Δεκεμβρίου τα δύο τμήματα της Β΄ τάξης του 6ου Δημοτικού Σχολείου Πύργου επισκέφτηκαν την Αρχαία Ολυμπία και τον Ολυμπιακό Βοτανικό Κήπο, με σκοπό να παρακολουθήσουν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα της Εφορείας Αρχαιοτήτων Ηλείας.Οι μαθητές περιηγήθηκαν στο υπαίθριο μουσείο φυσικής ιστορίας και ενημερώθηκαν για τα φυτικά είδη που συναντώνται διαχρονικά στην περιοχή της Άλτεως, βάσει των περιγραφών συγγραφέων όπως οι Αριστοτέλης, Θεόφραστος, Στράβων, Παυσανίας, Αθήναιος αλλά και νεότερων ιστορικών πηγών.
Η επίσκεψη πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του περιβαλλοντικού προγράμματος «Υιοθετώ ένα χερσαίο οικοσύστημα – Από το προαύλιο στο δάσος», καθώς και του προγράμματος Erasmus+ που υλοποιεί το σχολείο. Στόχος είναι η προτεραιοποίηση και η ενίσχυση της βασισμένης σε συγκεκριμένο τόπο εκπαίδευσης, ώστε το αντικείμενο της μελέτης να βρίσκεται σε εγγύτητα με τον τόπο στον οποίο ζουν και κοινωνικοποιούνται οι μαθητές και οι μαθήτριες, ώστε να γνωρίσουν, να προστατεύσουν, να πραγματοποιήσουν παρεμβάσεις βελτίωσης και να συνεισφέρουν στην ευαισθητοποίηση της τοπικής κοινωνίας για τον περιβάλλοντα χώρο τους.
Στον Ολυμπιακό Βοτανικό Κήπο, τα παιδιά έμαθαν για τη σημασία της διατήρησης της βιοποικιλότητας και της φύσης και είχαν μια πρώτη επαφή με την οικολογία ώστε να κατανοήσουν τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι επηρεάζουν το περιβάλλον τους.
Στη συνέχεια, απόλαυσαν τις εναλλαγές των χρωμάτων, τις μυρωδιές των διαφορετικών αρωματικών φυτών, το θρόισμα των φυλλωμάτων και το κελάιδισμα των πουλιών που βρίσκουν ποικιλία τροφής στον χώρο. Δοκίμασαν κούμαρα κι έμαθαν τους μύθους που συνδέονται με την ονομασία αλλά και τη χρηστικότητα των δέντρων και των φυτών του κήπου: η αγριελιά του Ηρακλή, η δάφνη του Απόλλωνα, ο μύθος του Κυπάρισσου, η ασφάκα και το μπαρούτι, η ελιά και η φιλονικία Αθηνάς και Ποσειδώνα, η κουκουναριά και η ονομασία Στροφυλιά, το πουρνάρι και η κόκκινη βαφή, η λεβάντα ως αρωματικό και αντισκωριακό, η ρίγανη με τις αντισηπτικές της ιδιότητες και τόσα άλλα. Τέλος, τα παιδιά συμπλήρωσαν τα φυτολόγιά τους με φύλλα από τα δέντρα και τα φυτά που μόλις είχαν γνωρίσει, ως ενθύμιο της επίσκεψής τους.
Οι μαθητές και οι μαθήτριες την Τρίτης τάξης (Γ΄3) του σχολείου μας, με την καθοδήγηση της δασκάλας τους Κρεστενίτη Ιωάννας, της γυμνάστριας Λουϊζίδου Έφης και της δασκάλας αγγλικής γλώσσας Κώσκωρη Αγγελικής, δημιουργούν και παρουσιάζουν ένα ομαδικό μουσικοκινητικό παιχνίδι. Μέσα από αυτό γνωρίζουν τη σημασία και εξοικειώνονται με λέξεις ελληνικές και αντίστοιχα αγγλικές, οι οποίες αναφέρονται στο περιβάλλον, στην προστασία του, στις απειλές και στην κλιματική αλλαγή που το υπονομεύουν.
Η δράση πραγματοποιείται στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus, των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων και της Ημέρας Ξένων Γλωσσών. έχει συμβολικό χαρακτήρα. Τα παιδιά κρατούν στα χέρια τους το αερόστατο-πλανήτης γη και στοχεύει στην ευαισθητοποίηση τους με τα περιβαλλοντικά προβλήματα, στην ενδυνάμωση της ομάδας και στην ενίσχυση της δημιουργικής έκφρασης.
Happily Ever Ater η ταινία.
Παρακολουθήστε την ταινία Happily Ever After.
Πως δημιουργήσαμε την ταινία Happily Ever After.
Δείτε στο video που ακολουθεί στιγμές από την δημιουργία της ταινίας Happily Ever After. Η ταινία αυτή δημιουργήθηκε στα πλαίσια του προγραάμματος Happily Ever After το οποίο διήρκησε 2 έτη (2016 - 18).
Τελευταία συνάντηση του προγράμματος Happily Ever After στην Ελλάδα. (Last meeting in Greece).
Watching below moments from the 3rd Erasmus (happily ever after) meeting in Greece.
Τα παιδιά της ΣΤ τάξης συνεργάστηκαν και κατάφεραν να δημιουργήσουν το video που ακολουθεί για να παρουσιάσουν το σχολείο μας κατά την διάρκεια των επισκέψεών μας στα εταιρικά σχολεία.